KERESŐ
ÖNKORMÁNYZAT
FONTOS INFORMÁCIÓK
Cím

2721 Pilis,Kossuth L.út 47-49.

E-Ügyintézés
Ügyfélfogadás
  • Hétfő8 00-12 00
  • 13 00-17 30
  • Keddnincs
  • Szerdanincs
  • Csütörtök8 00-12 00
  • 12 3016 00
  • Pénteknincs

  • Jegyző
  • Szerda9 00-12 00
  • Polgármester
  • Szerda14 00-16 00
Telefonszámok
  • Központ06(29)/696-310
  • Fax06(29)/696-320
Kisokos További információk KORONAVÍRUS TÁJÉKOZTATÓK

ESEMÉNYNAPTÁR
2021 szeptember
BELÉPÉS


Pilis Város Önkormányzatát a Magyar Élelmiszerbank Egyesület támogatja
Európai Uniós támogatottságú pályázatok - 2. Polgármesteri Hivatal szervezetfejlesztése (ÁROP-3.A.2) pályázat - 2.2. Szoftver ismertető
 

Az Új Magyarország Fejlesztési Terv Államreform Operatív Program keretén belül „Pilis Város Polgármesteri Hivatalának Szervezetfejlesztése” című, ÁROP-3.A.2-2013-2013-0026 jelű „A polgármesteri hivatalok szervezetfejlesztése a Közép-magyarországi régióban” című pályázat megvalósításához kapcsolódóan, a Polgármesteri Hivatal versenyeztetés útján, a CompuTREND 2000 Kft. által kidolgozott és működtetett EcoStat Integrált Gazdasági és Gazdálkodási Rendszer beszerzése mellett döntött, mely fel van készítve az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I.11.) Kormányrendelet szerinti működésre.

 

A beszerzési eljárás során az alábbi gazdálkodó szervezetek nyújtottak be írásbeli árajánlatot:

a.) CompuTREND 2000 Kft (székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 84/A)

b.) CBE Projekt Kft. (székhely: 1118 Budapest, Csikihegyek utca 3. I em.3)

c.) GTSG Kft. ( székhely: 1113 Budapest, Vágfarkasd u.3.)

 

Pilis Város Önkormányzata (cím: 2721 Pilis, Kossuth Lajos u. 47.) és a CompuTREND 2000 Kft (székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 84/A. adószám:12068391-2-43, képviseli: Horváth Barbara és Megyeri Attila ügyvezetők) 2014. január 24. napján megvalósítási szerződést kötött. A szerződés tárgyában szereplő termékek és szolgáltatások ellenértéke:

Szoftver licenc díja: nettó 1.480.000.-Ft+ÁFA

 

A CompuTREND 2000 Kft. 2014. január 24. napjától 2014. március 25. napjáig teljes körűen elvégezte az EcoStat Integrált Gazdasági és Gazdálkodási Rendszer telepítéséhez, éles tesztkörnyezete futtatásához kapcsolódó eljárási folyamatokat. A Polgármesteri Hivatal köztisztviselőinek oktatása 11 teljes napot vett igénybe.

 

A program önkormányzatok és önállóan gazdálkodó költségvetési szervek, intézmények teljes pénzügyi folyamatainak kezelését látja el. A program alapmoduljai az alábbiak:

- Kötelezettségvállalás nyilvántartó program,

- Rendelés és szerződések nyilvántartó program,

- Pénzügyi és Áfa nyilvántartó program,

- Cash flow likviditás nyilvántartó program,

- Főkönyvi könyvelési program,

- Tárgyi eszköz nyilvántartó program,

- Anyag és kisértékű tárgyi eszköz nyilvántartó program,

- Leltárkezelő program,

- CT-AutoUpdate modul a program automatikus frissítéséhez.

 

A program alapmoduljait bővítettük az:

- Ingatlankataszter nyilvántartó programmal, valamint az

- Étkezési díj nyilvántartó programmal.

 

Készítette:

Projekt menedzsment, projekt pénzügyi vezető