![]() ![]()
![]() Cím
2721 Pilis,Kossuth L.út 47-49. E-Ügyintézés
Ügyfélfogadás
Telefonszámok
![]() ![]() |
Európai Uniós támogatottságú pályázatok - 2. Polgármesteri Hivatal szervezetfejlesztése (ÁROP-3.A.2) pályázat - 2.2. Szoftver ismertető
Az Új Magyarország Fejlesztési Terv Államreform Operatív Program keretén belül „Pilis Város Polgármesteri Hivatalának Szervezetfejlesztése” című, ÁROP-3.A.2-2013-2013-0026 jelű „A polgármesteri hivatalok szervezetfejlesztése a Közép-magyarországi régióban” című pályázat megvalósításához kapcsolódóan, a Polgármesteri Hivatal versenyeztetés útján, a CompuTREND 2000 Kft. által kidolgozott és működtetett EcoStat Integrált Gazdasági és Gazdálkodási Rendszer beszerzése mellett döntött, mely fel van készítve az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I.11.) Kormányrendelet szerinti működésre.
A beszerzési eljárás során az alábbi gazdálkodó szervezetek nyújtottak be írásbeli árajánlatot: a.) CompuTREND 2000 Kft (székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 84/A) b.) CBE Projekt Kft. (székhely: 1118 Budapest, Csikihegyek utca 3. I em.3) c.) GTSG Kft. ( székhely: 1113 Budapest, Vágfarkasd u.3.)
Pilis Város Önkormányzata (cím: 2721 Pilis, Kossuth Lajos u. 47.) és a CompuTREND 2000 Kft (székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 84/A. adószám:12068391-2-43, képviseli: Horváth Barbara és Megyeri Attila ügyvezetők) 2014. január 24. napján megvalósítási szerződést kötött. A szerződés tárgyában szereplő termékek és szolgáltatások ellenértéke: Szoftver licenc díja: nettó 1.480.000.-Ft+ÁFA
A CompuTREND 2000 Kft. 2014. január 24. napjától 2014. március 25. napjáig teljes körűen elvégezte az EcoStat Integrált Gazdasági és Gazdálkodási Rendszer telepítéséhez, éles tesztkörnyezete futtatásához kapcsolódó eljárási folyamatokat. A Polgármesteri Hivatal köztisztviselőinek oktatása 11 teljes napot vett igénybe.
A program önkormányzatok és önállóan gazdálkodó költségvetési szervek, intézmények teljes pénzügyi folyamatainak kezelését látja el. A program alapmoduljai az alábbiak: - Kötelezettségvállalás nyilvántartó program, - Rendelés és szerződések nyilvántartó program, - Pénzügyi és Áfa nyilvántartó program, - Cash flow likviditás nyilvántartó program, - Főkönyvi könyvelési program, - Tárgyi eszköz nyilvántartó program, - Anyag és kisértékű tárgyi eszköz nyilvántartó program, - Leltárkezelő program, - CT-AutoUpdate modul a program automatikus frissítéséhez.
A program alapmoduljait bővítettük az: - Ingatlankataszter nyilvántartó programmal, valamint az - Étkezési díj nyilvántartó programmal.
Készítette: Projekt menedzsment, projekt pénzügyi vezető |
|