KERESŐ
ÖNKORMÁNYZAT
FONTOS INFORMÁCIÓK
Cím

2721 Pilis,Kossuth L.út 47-49.

E-Ügyintézés
Ügyfélfogadás
  • Hétfő8 00-12 00
  • 13 00-17 30
  • Keddnincs
  • Szerdanincs
  • Csütörtök8 00-12 00
  • 12 3016 00
  • Pénteknincs

  • Jegyző
  • Szerda9 00-12 00
  • Polgármester
  • Szerda14 00-16 00
Telefonszámok
  • Központ06(29)/696-310
  • Fax06(29)/696-320
Kisokos További információk KORONAVÍRUS TÁJÉKOZTATÓK

ESEMÉNYNAPTÁR
2021 szeptember
BELÉPÉS


Pilis Város Önkormányzatát a Magyar Élelmiszerbank Egyesület támogatja
Európai Uniós támogatottságú pályázatok - 1. Polgármesteri Hivatal szervezetfejlesztése (ÁROP-3.A.1) pályázat – 1.2. Szoftver ismertető
 

Az Új Magyarország Fejlesztési Terv Államreform Operatív Program keretén belül „Pilis Város Polgármesteri Hivatalának Szervezetfejlesztése” című, ÁROP-3.A.1/A-2008-0057 jelű „A polgármesteri hivatalok szervezetfejlesztése a Közép-magyarországi régióban” című pályázat megvalósításához kapcsolódóan, Pilis Város Polgármesteri Hivatala versenyeztetés útján, a Korend Rendszerház Kft. által kidolgozott és működtetett Gordius Integrált Önkormányzati Gazdálkodási Rendszer- Pénzügyi Modul és Befektetett Eszközök Modul beszerzése mellett döntött.

 

A beszerzési eljárás során az alábbi gazdálkodó szervezetek nyújtottak be írásbeli árajánlatot:

a.) KOREND Rendszerház Számítástechnikai és Rendszerszervezési Kft. (székhely: 2800 Tatabánya, Mártírok u. 12. III/3.)

b.) CLIKon Informatikai Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. (székhely: 1171 Budapest, Tanár u. 97/b.)

c.) VT Soft Kft. ( székhely: 1036 Budapest, Pacsirta u. 41.)

 

Pilis Város Önkormányzata (cím: 2721 Pilis, Kossuth Lajos u. 47.) és a Korend Rendszerház Kft (székhely: 2800 Tatabánya, Mártírok útja 12. adószám:13666387-2-11, képviseli: Varga Pál ügyvezető igazgató) 2009. június 4. napján megvalósítási szerződést kötött. A szerződés tárgyában szereplő termékek és szolgáltatások ellenértéke:

Pénzügyi alapprogram licenc díja:                     nettó 2.430.000.-Ft+ÁFA

Oktatás díja:                                                    nettó    850.000.-Ft+ÁFA.

Befektetett eszköz alapprogram licenc díja:      nettó    270.000.-Ft+ÁFA

Oktatás díja:                                                   nettó    200.000.-Ft+ÁFA

 

A Korend Rendszerház Kft. 2009. június 08. napjától 2009. június 15. napjáig teljeskörűen elvégezte a GORDIUS Integrált Önkormányzati Gazdálkodási Rendszer - Pénzügyi Alrendszer telepítéséhez, éles tesztkörnyezete futtatásához kapcsolódó eljárási cselekményeket.     

A Polgármesteri Hivatal köztisztviselőinek oktatása 8 teljes napot vesz igénybe. A Polgármesteri Hivatal 2010. január 1. napjától kezdődően fogja élesben használni a két programot.

 

A program önkormányzatok és önállóan gazdálkodó költségvetési szervek, intézmények teljes pénzügyi folyamatainak kezelését látja el. A főbb pénzügyi folyamatok:

1. Általános és banki feladatok.

1.1. Előzetes kötelezettség vállalás.

1.2. Szerződések, határozatok nyilvántartása.

1.3. Kintlévőségek/követelések/ nyilvántartása.

1.4. Kötelezettség vállalás.

1.5. Kimenő számlák kezelése.

1.6. Beérkező számlák kezelése.

1.7. Utalványozási rendszer.

1.8. Átutalási megbízás készítése.

1.9. Banki átutalási megbízás készítése.

1.10. Postai utalások.

1.11. Elektronikus utalás.

1.12. Banki forgalom feldolgozása.

1.13. Tételek könyvelése.

1.14. Tételek utólagos kezelése.

1.15. Bér tételek könyvelése.

1.16. Számla hátralékának, fizetésének megtekintése.

2. Pénztár

2.1. A teljes pénztári forgalom kezelése, lehetőség az azonnali ellenőrzésre is.

2.2. Bevételezések.

2.3. Kifizetések.

2.4. Határozatok pénztári kifizetése.

2.5. Pénztárnapló készítése

3. Szakfeladatok kezelése.

4. Költségvetési terv előirányzatainak kezelése.

5. Lekérdezések, elemzések.

6. Egyéb pénzügyi rendszerhez kapcsolódó/ kiegészítő szoftver modulok.

7. Kapcsolat külső rendszerekkel.    

 

Készítette:

Projekt menedzsment, projekt pénzügyi vezető