KERESŐ
ÖNKORMÁNYZAT
FONTOS INFORMÁCIÓK
Cím

2721 Pilis,Kossuth L.út 47-49.

E-Ügyintézés
Ügyfélfogadás
  • Hétfő8 00-12 00
  • 13 00-17 30
  • Keddnincs
  • Szerdanincs
  • Csütörtök8 00-12 00
  • 12 3016 00
  • Pénteknincs

  • Jegyző
  • Hétfő9 00-12 00
  • Polgármester
  • Hétfő14 00-15 00
Telefonszámok
  • Központ06(29)/696-310
  • Fax06(29)/696-320
Kisokos További információk KORONAVÍRUS TÁJÉKOZTATÓK

ESEMÉNYNAPTÁR
2023 március
BELÉPÉS


Pilis Város Önkormányzatát a Magyar Élelmiszerbank Egyesület támogatja
Európai Uniós támogatottságú pályázatok - 1. Polgármesteri Hivatal szervezetfejlesztése (ÁROP-3.A.1) pályázat – 1.3. Tanácsadás és képzések ismertetése
 

Az Új Magyarország Fejlesztési Terv Államreform Operatív Program keretén belül „Pilis Város Polgármesteri Hivatalának Szervezetfejlesztése” című, ÁROP-3.A.1/A-2008-0057 jelű „A polgármesteri hivatalok szervezetfejlesztése a Közép-magyarországi régióban” című pályázat megvalósításához kapcsolódóan, Pilis Város Önkormányzata a „szakértői tanácsadói és képzési szolgáltatások ellátása” elnevezés alatt közbeszerzési eljárást folytatott le.

Az alábbi cégek nyújtottak be ajánlatot:

a.)AYUDA Oktatási, Kereskedelmi és Tanácsadó Bt. (székhely: 2030 Érd, Rekettye u. 21/B)

b.) CORPORATE VALUES Szervezetfejlesztési és Vezetési Tanácsadó Kft. (székhely: 1012 Budapest, Logodi u. 62.)

c.) EASY LEARNING HUNGARY Készségfejlesztő Kft. (székhely: 1114 Budapest, Villányi út 8.)

d.) GORDIUS CSOPORT Kommunikációs Tanácsadó Kft. (székhely: 1037 Budapest, Seregély köz 12.)

e.) TOTAL QUALITY MANAGEMENT INTERNATIONAL Üzleti Tanácsadó Kft. Hungary (székhely: 1012 Budapest, Logodi u. 62.)

 

A közbeszerzési eljárás nyertese a CORPORATE VALUES Szervezetfejlesztési és Vezetési Tanácsadó Kft. (székhely: 1012 Budapest, Logodi u. 62.) lett 12.000.000.- Ft összegű vállalási árral, mint a legalacsonyabb összegű, érvényes ajánlatot adó ajánlattevő.

 

Pilis Város Önkormányzata és a CORPORATE VALUES Szervezetfejlesztési és Vezetési Tanácsadó Kft. a szolgáltatási szerződést a szervezetfejlesztési, képzési feladatok ellátására, 2009. május 13-án kötötte meg.

 A pályázat teljes költségvetésének 30 %-a az ún. informatikai területhez kapcsolódó program beszerzés, bevezetés, továbbá a hozzá kapcsolódó kiszállás, oktatás, upgrade (szoftver követés). A teljes költségvetésének 70 %-át pedig az ún. humán képzések, továbbképzések teszik ki.  I. A Polgármesteri Hivatal szervezetfejlesztése:

Diagnózis keretében megvalósított kultúraelemzés (a szervezeti kultúra megismerése, a szervezetet akadályozó kulturális elemek feltárása) és értelmezés (a szervezet értékrendjének, erősségeinek és gyengeségeinek vizsgálata).

Munkaidő: 4 nap

Folyamatelemzés: a polgármesteri hivatal fő és problémás folyamatainak átvilágítása, a jelenlegi és az optimális működés közötti különbség feltárása különböző mérési és megfigyelési technikákkal. A közintézmények és a lakosság felé való tájékoztatási csatornák felülvizsgálata, a városi honlap fejlesztése. Eredményesebb működésre irányuló szervezet átalakítási program kidolgozása.

Munkaidő: 5 nap

Munkakörelemzés az eredményes működés érdekében.

Munkaidő: 3 nap

Stratégiai worskshop: a vezetők aktív részvételével stratégiai fejlesztési koncepció, értékrend, jövőkép meghatározása.

Munkaidő: 4 nap

Ügyfélszolgálati folyamatelemzés az ügyfelek ügyintézési körülményeinek javítása érdekében.

Munkaidő: 4 nap.

Balance Score Card: teljesítményértékelést segítő, a stratégiai műhelymunkára épülő mutatószámrendszer kidolgozása.

Munkaidő: 3 nap.

Az önkormányzat pályázati lehetőségeinek feltérképezése a költségvetési tervezés és a településfejlesztési stratégia összehangolása érdekében. 

Munkaidő: 3 nap

 

II. Képzések:

Projektmenedzsment tréning: célja a résztvevők projektszemléletének erősítése a pályázatok lebonyolításához nélkülözhetetlen gyakorlati, szakmai ismeretek bővítésével és a szervezői, analitikai, tervezési képességeik fejlesztésével.

Időpontja: 2009. október 13. és 14. napjai.

Résztvevők száma: 13 fő

 

Folyamatmenedzsment képzés:

Tartalma: a folyamatelemzések eredményeinek kiértékelése, a döntéshozókkal kiscsoportos tréningen akciótervek és fejlesztési programok kidolgozása.

Időpontja: 2009. október 20. és 21. napjai.

Résztvevők száma: 13 fő

 

Költségvetés- gazdálkodás képzés: költségvetés készítési, elfogadási, végrehajtási ellenőrzési technikák kimutatása.    

Időpontja: 2009. november 03. és 04. napjai.

Résztvevők száma: 15 fő.

 

Vezetői kompetenciák fejlesztése képzés: az irodavezetők továbbképzése vezetői feladataik hatékony ellátása érdekében. Kiterjed a döntéshozás, vezetői időgazdálkodás, delegálás, teljesítmény értékelés, motiválás területeire.

Időpontja: 2010. február 09. és 10. napjai.

Résztvevők száma:7 fő

 

Ügyfélszolgálati képzés: célja az ügyfélszolgálati kompetenciák fejlesztése.

Időpontja: 2010. március 02. és 03. napjai.

Résztvevők száma: 18 fő. 

 

Digitális írástudás fejlesztése az együttműködés javítására: cél a munkatársak és a szervezeti egységek közötti információáramlás gyorsítása, a munkatársak digitális írástudásának fejlesztése, a külső partneri kommunikáció javítása.

Időpontja: 2010. március 30. és 31. napjai.

Résztvevők száma: 16 fő. 

 

Közbeszerzési ismeretek oktatása, alkalmazkodva az Önkormányzat közbeszerzési eljárásainak lebonyolításához.

Időpontja: 2010. május 11. és 12. napjai.

Résztvevők száma: 10 fő.

  

Készítette:

Projekt menedzsment, projekt pénzügyi vezető