Általános közzétételi lista

1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei.
2. A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése, a szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai.
3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcím).
4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefon és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend.
5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége.
6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzésé alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és az 1. pontban meghatározott egyéb adatai.
7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége, tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke.
8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége, alapító okirata, kezelő szervének tagjai.
9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat száma, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye.
10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség, a kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve.
11. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek 1./ pontban meghatározott adatai.

1. A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat, vagy ügyrend, az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege.
2. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai.
3. Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárás típusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje ( elintézési, fellebbezési határidők), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről.
4. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények.
5. A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai, az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásoknak a tv. (2011. évi CXII.) szerinti azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei.
6. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címe, témája, a hozzáférés módja, a kiadvány ingyenessége, illetve a költségtérítés mértéke.
7.

A testületi szerv döntései előkészítésének rendje, az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja, eljárási szabályai, a testületi szerv üléseinek helye, ideje, továbbá nyilvánossága, döntései, ülésének jegyzőkönyvei, illetve összefoglalói; a testületi szerv szavazásának adatai, ha ezt jogszabály nem korlátozza.

A testületi szerv döntéseiben való állampolgári közreműködés módja az önkormányzat hivatalos honlapján a „közérdekű adatok” fülre kattintva „társadalmi egyeztetés” fül érhető el, melyen a szükséges anyagok megtalálhatóak, véleményeket a hivatal@pilis.hu email címre küldhetnek.

A testületi szerv döntéshozatalának eljárási szabályai
A szabályokat Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXX. törvény, valamint a Pilis Város Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelet rendelkezései szabályozzák.

A testületi szerv ülésének helye
Általánosságban 2721 Pilis, Kossuth Lajos u. 47-49.

A testületi szerv ülései látogathatóságának rendje
A láthatóságot Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXX. törvény, valamint a Pilis Város Önkormányzata Képviselő-testületének 5/2024. (III. 1.) önkormányzati rendelet rendelkezései szabályozzák, egyebekben az élő videóközvetítés rendszeres és folyamatos.

8. Az e törvény alapján közzéteendő jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok; a helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések, a benyújtás időpontjától.
9. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indokolásuk.
10. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai.
11. A közfeladatot ellátó szerv feladatellátásának teljesítményére, kapacitásának jellemzésére, hatékonyságának és teljesítményének mérésére szolgáló mutatók és értékük, időbeli változásuk.
12. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, és ahol kijelölésre kerül, az adatvédelmi felelős, vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve.
13. A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk.
14. A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai.
15. Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél.
16. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek.
17. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös és egyedi lista.

1. A közfeladatot ellátó szerv éves (elemi) költségvetése, számviteli törvény szerinti beszámolója; a költségvetés végrehajtásáról - a külön jogszabályban meghatározott módon és gyakorisággal - készített beszámolók.
2. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok, illetve összesítve a vezetők és vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése, az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve.
3. A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, működési és fejlesztési támogatások kedvezményezettjeinek nevére, a támogatás céljára, összegére, továbbá a támogatási program megvalósítási helyére vonatkozó adatok.
4. Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő - a külön jogszabályban meghatározott értékű - árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama.
5. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, a pályázat eredménye).
6. A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai (így különösen társadalmi szervezet támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított ötmillió forintot meghaladó kifizetések.
7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések.
8. Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről).

Pilisi hírek és programok

Aktuális hírek
Új gyermekorvos Pilisen
Új gyermekorvos Pilisen
Új gyermekorvos Pilisen
2025.04.08. | Hírek

Szeretettel köszöntjük Pilis város 2. számú házi gyermekorvosi körzetében Dr. Yousif Mahmood Abdulaziz gyermekorvost, aki 2025. április 14. napjától állandó tartós helyettesítőként látja el a házi gyermekorvosi feladatokat az alábbi rendelési időkben:

  • Hétfő: 12:45-15:45 rendelés,
  • Kedd: 12:45-13:45 tanácsadás, 13:45-16:45 rendelés,
  • Szerda: 12:45-15:45 rendelés,
  • Csütörtök: 12:45-13:45 tanácsadás, 13:45-16:45 rendelés,
  • Péntek: 12:45-15:45 rendelés.

Munkájához jó egészséget és sok sikert kívánunk!

Hirdetmény óvodai beiratkozásról a 2025/2026. nevelési évre
Hirdetmény óvodai beiratkozásról a 2025/2026. nevelési évre
Hirdetmény óvodai beiratkozásról a 2025/2026. nevelési évre
2025.03.31. | Hírek

Értesítjük a Tisztelt Szülőket, hogy a 2025/2026. nevelési évre az ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEK BEÍRATÁSA Pilis városában a következő időpontokban történik:

2025. április 28. 8:00-16:00 óra között
2025. április 29. 8:00-16:00 óra között
2025. április 30. 8:00-16:00 óra között

A beíratás helye: Pilisi Játékország Óvoda 2721 Pilis, Rákóczi út 42.

Tájékoztató gyepmesteri tevékenység ellátásáról
Tájékoztató gyepmesteri tevékenység ellátásáról
Tájékoztató gyepmesteri tevékenység ellátásáról
2025.04.03. | Hírek

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy Pilis Város Önkormányzata 2025. március 1. napjától szerződést kötött a kecskeméti székhelyű Menhely az Állatokért Környezetvédelmi és Állatvédelmi Közhasznú Alapítvánnyal a gyepmesteri feladatok ellátására.
A szerződés tartalma szerint amennyiben közterületen lévő állatot (ebet) látnak, csak Pilis Város Önkormányzatának alkalmazottjaitól fogadnak szállítási kérelmet. Kérjük a lakosság segítségét abban, hogy amennyiben olyan ebet látnak a közterületen, amely ismeretlen Önök számára (tulajdonos nem fellelhető), úgy azt jelezzék az alábbi elérhetőségeken:
Közterület-felügyelet: 06/29-696-310 – 153 melléken
Mezőőri szolgálat/Városőrség: 06/20-282-98-25 központi számon
igazgatas@pilis.hu elektronikus levelezési címen.

Mivel a szerződött fél nem a szomszéd településről érkezik, ezért amennyiben lehetőségük van az eb ideiglenes elhelyezésére (az elszállítás a bejelentést követő 24 órán belül megtörténik), az nagyban megkönnyíti az Önkormányzat munkáját! Amennyiben saját eb ügyében kérnének segítséget, akkor arra is lehetősége van a magánszemélynek, de azt minden esetben az elszállíttató költségére végzik el szabad kapacitás függvényében.
Felhívjuk az állattartók figyelmét, hogy az állattartók felelőssége, hogy a tulajdonukban lévő állatot a tartási helyen belül tartsák, a kötelező veszettség elleni oltásról és a 4 hónaposnál idősebb kutyák esetén a transzponderrel való ellátásról köteles gondoskodni.
Kérjük a Tisztelt Lakosságot, hogy állatot csak a lehetőségeikhez mérten vállaljanak, hiszen az nem egy hétre/évre szóló kötelezettséget jelent.

Lakossági tájékoztató
Lakossági tájékoztató
Lakossági tájékoztató
2025.04.29. | Hírek

Kedves pilisi Gazdálkodók!

Horváth Judit falugazdász előzetes bejelentkezés alapján tart ügyfélfogadást a Városi Könyvtárban! Időpontot kérni a +36-30/423-8594-es telefonszámon lehet!

Egészségnap
Egészségnap
Egészségnap
2025.04.01. | Hírek

2024.évben Pilis Város Önkormányzata sikeresen pályázott a TOP_PLUSZ-3.1.3-23-PT1 Helyi humán fejlesztések pályázatra. A pályázat keretein belül a város számára több program lehetőség adódik. Ebből 2025.március 13-án immáron második alkalommal került megrendezésre az Egészségügyi szűrések című esemény. A szűrések egy részére előzetes regisztráció során közel 120 pilisi lakos jutott el. Az alábbi vizsgálatokat végezték a regisztrációval rendelkező lakosok számára: melanoma-, belgyógyászati-, tüdőszűrés. Ezek mellett a regisztrációhoz nem kötött Inbody testtömegösszetétel elemzésen és a dietetikusi tanácsadáson is szép számmal vettek részt a lakosok, melyet köszönünk szépen.
A pályázat keretein belül ugyanezen a napon megrendezésre került az Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos előadás is, melyen a szakember nem pusztán az elméleti alapokat, de gyakorlati tanácsokat/praktikákat is mutatott a megjelenteknek. Az idei évben a pályázat keretein belül óvodai/iskolai sportnap, Életvezetési tanácsadás (pénzügyi tudatosság, bűnmegelőzés), Demencia szűrés, Egészségnap kerül még megrendezésre, melyre szeretettel várjuk a lakosságot.
Kérjük figyeljék a város facebook oldalát az eseményekre való felhívással kapcsolatosan!

Képviselő-testületi határozatok
Képviselő-testületi határozatok
Képviselő-testületi határozatok
2025.04.28. | Határozatok

rendes ülés ideje: 2025.04.24. (csütörtök) 14.00

Képviselő-testületi határozatok
Képviselő-testületi határozatok
Képviselő-testületi határozatok
2025.04.07. | Határozatok

rendkívüli ülés ideje: 2025.04.03. (csütörtök) 13.00

Képviselő-testületi határozatok
Képviselő-testületi határozatok
Képviselő-testületi határozatok
2025.04.01. | Határozatok

rendes ülés ideje: 2025.03.27. (csütörtök) 10.00

Programnaptár